Smart City

Smart City

eDocu Správa odpadov

Ako riešite odpad? Je to len jedna z vašich stálych nákladových položiek alebo je to niečo viac? Ako môžete zvýšiť uvedomelosť občanov pri súčasnej optimalizácii nákladov? Máme jednoduché, inovatívne riešenie, ktoré je vhodné aj pre tie najmenšie obce a zároveň nevyžaduje nákladné IT zariadenia alebo komplexnú implementáciu.

Vyskúšať demo Viac

Príklad využitia

  1. Pri zbere odpadkov naskenuje pracovník zberu odpadu QR kód na odpadkovom koši a zaznamená skutočnú hmotnosť odpadu.
  2. Vyúčtovanie sa vykoná podľa skutočného odobraného množstva/hmotnosti odpadu, podporujúc tak ekologickú uvedomelosť.
  3. Obec priamo kontroluje činnosť zberu odpadu treťou stranou, ako aj správnosť fakturovaných služieb.

Čo môžeme pre vás urobiť?

  • Riešenie extra platieb pri nadrozmerných odpadoch
  • Použitie jednorazových tašiek označených kódmi pre účely registrácie
  • Doplnkový zber odpadu podľa dopytu
  • Automatická registrácia skutočnej hmotnosti odpadu pre konkrétny odpadkový kôš s históriou zberu odpadu a prehľadu vyneseného množstva

construction

eDocu Verejné osvetlenie

Verejné osvetlenie je nákladné a preto by ste ho mali vedieť náležite riadiť. Ponúkame vám prehľad riadenia na úrovni každého stožiara, ktorý dokumentuje kompletnú evidenciu všetkých opráv, zmien, nehôd a škôd, priamo prepojenú so súvisiacou foto alebo video dokumentáciou. Okrem toho občania môžu nahlásiť obci problém jednoduchým naskenovaním iTagu na lampe.

Vyskúšať demo Viac

Príklad využitia

  1. Občan naskenuje QR kód na nefunkčnej lampe a podá jednoduchú žiadosť.
  2. Zodpovedný technik obdrží notifikáciu o probléme.
  3. Po výmene žiarovky pridá technik do systému pracovný záznam priamo z miesta opravy.

Výhody pre obce

  • Prehľad a kontrola činností na každej úrovni, vrátane reportov o poskytovaných službách
  • Ukladanie dôkazov (foto, video)
  • Všetky informácie (schémy, technické príručky) sú k dispozícii priamo na mieste

eDocu Smart Turizmus

Predstavte si mesto, pamiatku alebo múzeum, kde návštevníci (a personál) môžu získať všetky potrebné informácie jednoduchým naskenovaním QR kódu akýmkoľvek smartfónom. Ako to funguje? Pamiatky v meste, exponáty v múzeu a galériách či v ZOO sú označené pomocou QR kódov. Keď návštevníci naskenujú QR kód pomocou smartfónu, okamžite získavajú informácie - napríklad podrobnosti o maľbách alebo otváracie hodiny múzea.

Vyskúšať demo Viac

Príklad využitia

  1. Návštevníci oskenujú QR kód na plagáte pred hlavným vchodom.
  2. Automaticky vidia aktuálne informácie, ako sú otváracie hodiny, aktuálna doba čakania, cenníky, súvisiace špeciálne akcie. Aktuálna doba čakania je 1 hodina a navyše sa zajtra rozdávajú darčekové poukazy. Návštevníci sa rozhodnú prísť na druhý deň ráno.
  3. Medzitým technik naskenuje rovnaký QR kód, prihlási sa a vidí úlohy na údržbu múzea. Niektoré z týchto úloh sú tiež viditeľné pre návštevníkov ako rozšírené, atraktívne informácie o múzeu.

Výhody

  • Zvýšená spokojnosť návštevníkov – priamo na mieste, nonstop prístup k informáciám
  • Schopnosť lepšie rozdeliť návštevnosť v čase
  • Schopnosť lepšie nasmerovať rôzne skupiny návštevníkov – náučné hry, cielené skupiny a pod.
  • Menej stánkov, terminálov a tlačených informácií
construction

eDocu Verejná doprava

Predstavte si, že čakáte na autobusovej zastávke, oskenujete si QR nálepku o cestovnom poriadku svojím smartfónom a okamžite obdržíte všetky aktuálne cestovné informácie. Spájame dáta z Integrovaného dopravného systému (IMP) v kombinácii s informáciami v reálnom čase. Cestujúci môžu tiež posielať názory na zariadenia a vodičov – čo prispeje k budovaniu lepších, otvorených verejných vzťahov.

Vyskúšať demo Viac

Príklad využitia

  1. Cestujúci po príchode na zastávku električky oskenuje svojim smartfónom nálepku QR kódu a zistí si, či je možné nastúpiť s bicyklom.
  2. V električke cestujúci hodnotí jej čistotu a spokojnosť s vodičom.
  3. Po príchode na konečnú zastávku vodič naskenuje nálepku QR kódu električky, podpíše sa biometricky a zaznačí, či je potrebné extra čistenie. Potom preberá električku ďalší vodič.

Výhody pre občanov:

  • platný harmonogram a aktuálne informácie na každej autobusovej zastávke
  • rozpoznanie súvislostí medzi nevyhovujúcimi podmienkami, hodnoteniami vodičov a ostatných zamestnancov, zaznamenávanie návrhov na zlepšenie

Výhody pre prevádzkovateľov:

  • podpora prevádzky – registrácia výmeny vodičov po smenách
  • sledovaná spotreba, výpadky a servis
  • kalkulácia korelácie medzi trasami, nákladmi, potrebnou údržbou, vodičmi atď.

eDocu Parkovanie

Chceli by ste zaviesť platené parkovanie alebo obmedziť autám prístup do niektorých zón vášho mesta a zároveň sa vyhnúť nákladnému SMS systému? Máme bezpečné a spoľahlivé riešenie dokonca aj pre najmenšie obce. Práca a interakcia príslušníkov polície s občanmi bude zjednodušená procesom predplateného parkovacieho prístupu pomocou QR kódu. Vodiči si ho nalepia na svoje vozidlo a policajti naskenujú kód alebo EČV vozidla akýmkoľvek smartfónom- jednoduché a cenovo efektívne riešenie pre obe strany.

Vyskúšať demo Viac

Príklad využitia

  1. Policajt naskenuje evidenčné číslo vozidla a zisťuje, že auto nemá oprávnenie parkovať v pešej zóne.
  2. Nalepí nálepku QR kódu na okno auta, spáruje ho s prípadom a vozidlo zaznamená v systéme. Pripája tiež fotografiu s automatickou GPS polohou.
  3. Vodič nájde nálepku a získa všetky informácie naskenovaním QR kódu.

construction

eDocu Verejné služby

Čo tak spraviť vaše mesto lepším miestom na život zapojením občanov do riadenia obce? Sprístupnite verejné služby, pridajte miesta, na ktorých občania môžu skutočne komunikovať s obcou s cieľom zlepšiť svoje životné prostredie a budete prekvapení.

Vyskúšať demo Viac

Toto sa Vám bude páčiť:

  • Jedinečná, intuitívna webová platforma na zaznamenávanie požiadaviek a reakcií občanov
  • Bez potreby drahého IT vybavenia - obyvateľom stačí smartfón na oskenovanie iTagov umiestnených na rôznych miestach
  • Vynikajúci pomer  cena/výkon - riešenie aj pre tie najmenšie obce, ľahko implementovateľné a šité na mieru Vašim potrebám
  • Zvýšená bezpečnosť, čistota a kvalita života pre každého

Príklad využitia:

  1. Občan objaví na ulici otvorenú šachtu, ktorá predstavuje nebezpečenstvo pre chodcov a nahlási problém 3 klikmi (lokalita je automaticky zistená pomocou GPS).
  2. K prípadu sa môžu pripojiť aj fotografie, prípadne videá a označí sa ako urgentný (keďže predstavuje nebezpečenstvo pre verejnosť). Notifikácia je automaticky preposlaná príslušnému oddeleniu a je vytvorená úloha s najvyššou prioritou.
  3. Technik je okamžite vyslaný na miesto umiestniť nový poklop na šachte; pripojí fotodokumentáciu, keď úlohu dokončí. Občan, ktorý pôvodne nahlásil problém, je oboznámený, že problém bol vyriešený.

eDocu Odťahová služba

Aký jednoduchý je Váš proces pokutovania? Nuž, my sme to spravili najjednoduchšie, ako sa len dá: Príslušníci polície potrebujú len smartfón na vytvorenie záznamu, ktorý je po vytvorení okamžite k dispozícii na ďalšie spracovanie v kancelárii. V zázname sú uložené všetky potrebné informácie pre dokumentáciu (fotografie alebo videá sa veľmi ľahko dajú priradiť k záznamu), spracovanie úloh a riadenie pokút.

Vyskúšať demo Viac

Výhody

  • rýchlejšia evidencia prípadov - priamo z akéhokoľvek zariadenia
  • všetky relevantné informácie v jednom systéme
  • jednoduchá správa odťahového procesu s dôkazovou evidenciou
  • proces prepojenia - viac ľudí môže pracovať súčasne na rôznych úlohách procesu

Príklad využitia

  1. Policajt označí vozidlo, ktoré porušuje pravidlá parkovania, iTagom (QR kódom), vytvára v systéme záznam a pripojí fotografiu; čas a lokalita sú automaticky pridané systémom.
  2. Odťahová služba naskenuje QR kód a pripája fotografiu ako dôkaz; ďalšie podrobnosti sa môžu k prípadu pridať už z kancelárie, kde je aj vygenerovaná faktúra.
  3. Keď sa vozidlo odovzdáva späť majiteľovi, odovzdanie podpíše biometricky priamo na mieste na mobilnom zariadení.

Skip to

skúšobná verzia

"Získajte prístup do eDocu zdarma a vyskúšajte si jeho používanie.
Áno, je to naozaj tak jednoduché."

Referencie

Facility management

Asset management a správa vozového parku

Smart Product

Múzeum svetoznámeho výrobcu topánok

Najinovatívnejšie obchodné centrum v Bratislave

Dôkazový server a správa budov

Facility management

Facility management

Vedenie dokumentácie k výrobkom a podpora zákazníkov

Správa vozového parku

partner set 1 partner set 2

Máme viac!

Neustále sa zlepšujeme a pridávame nové funkcie, prihláste sa k odberu

Ďakujeme za váš záujem.